należymy do  

 

PL EN

Wrocławski Festiwal Dobrego Piwa 2022 

Identyfikacja wizualna dla 12. Wrocławskiego Festiwalu Dobrego Piwa.

Playstop lubi Wrocław. Miasto spotkań i kreacji, gdzie odbywa się największy w Polsce i tej części Europy Wrocławski Festiwal Dobrego Piwa. Centrum Kultury „Zamek” zaprosił nas do kreacji, której celem było stworzenie spójnej i ciekawej formy wizualnej. Nasz projekt identyfikacji festiwalu skupił się na początku na samym logotypie jak i plakacie promującym to wydarzenie. Wspólnie z organizatorem szukaliśmy formy pełnej barw ale i takiej, która dobrze przeskaluje się na inne nośniki reklamowe. Projektowanie na potrzeby tak dużej imprezy wymaga doświadczenia i opanowania skali projektowej. Uznaliśmy, że logotyp musi mieć wyraz uniwersalny a sama identyfikacja opowie tutaj resztę. Logotyp eventowy musi wyglądać dobrze w dużej jak i małej skali. Tak było i tym razem. Znak wyświetlany był bowiem na koronie stadionu (Tarczyński Arena), ale stanowił również formę wyjściową do zaprojektowania wszystkich druków, plakatów, zaproszeń, toreb i koszulek. Playstop lubi projektowanie etykiet. Znany i lubiany przez nas Browar Majstersztyk wygrał poprzednią edycję festiwalu i mógł uwarzyć oficjalne piwo dla 12 edycji. tutaj również zagościła nasza grafika użytkowa. Oficjalna etykieta w pełni nawiązuje do systemu identyfikacji, który został przygotowany dla samego eventu. To pełna koloru, energii i nawiązań do miasta Wrocław forma.

projekt: branding | pełna identyfikacja festiwalu | projekt etykiety na piwo | projekt plakatu wydarzenia | projekt znakowania szkła festiwalowego | projekt torby | projekt logotypu wydarzenia